-->

Type something and hit enter

By On
Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga. Pernah tak korang tertanya-tanya bila lah diorang nak panggil aku untuk temuduga. pernah kan. aku pun pernah terfikir macam tu. yelah , kita dah hantar permohonan lepas tu tunggu punya tunggu , tak menjelma pulak. hehe

penantian itu satu penyiksaan tau.

hahaha
Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga
Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga

Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga


Untuk mengetahui sama ada korang di panggil untuk temuduga atau tidak, korang mesti take note maklumat korang yang ada dalam system. Number telefon ,alamat dan lain-lain.

Selalunya penemuduga atau SPA akan contact berdasarkan maklumat korang.

Macam aku, aku dapat makluman panggilan temuduga melalui email dan juga SMS. sebab tu aku suruh korang take note benda tu. kalau tak melepas jer. kalau ubah alamat atau email atau number phone, korang tolong update dekat system ya.

Penemuduga hari tu pun bising dekat kami, dia cakap kalau tukar number phone ke apa ka, tolong update sekali dalam system. nanti nak memudahkan urusan panggilan temuduga.

aku harap korang faham lah kan.

mudah jer.

--
Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga
Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga


Sementara korang tunggu panggilan temuduga, apa kata kita study dulu maklumat temuduga .contohnya soalan apa yang nak di tanya, isu semasa yang akan di tanya dan sebagainya. Ini antara point penting dalam memastikan kejayaan kita dalam temuduga.

lagi satu, korang akan bertambah yakin bila berdepan dengan penemuduga tersebut. Aku cadangkan korang dapatkan maklumat lengkap mengenai temuduga. sesuai untuk yang nak amik temuduga nanti. sedia awal-awal dan insyaallah dipermudahkan urusan.

Dapatkan di sini - Rahsia Lulus Temuduga.

masa dok tunggu ni lah kita gunakan untuk tambah ilmu temuduga. lepas ni kita tak gagal dalam temuduga. Keluarga kita pun happy jer tengok kita berjaya. kalau korang serius, korang kena dapatkan panduan ni.

tak berbaloi ?

kalau korang lulus temuduga, gaji korang berkali ganda dari harga panduan ni. nampak tak pelaburan korang. tapi terpulang dekat korang lah. aku hanya mampu cadangkan.

--

Semoga entri mengenai cara mengetahui panggilan temuduga ini bermanfaat untuk korang. boleh share dekat rakan-rakan lain tau.

Click to comment