-->

Type something and hit enter

By On
Memandangkan ramai yang mencari mengenai isu semasa 2017 soalan temuduga , jadi aku pun rasa nak kongsikan dengan korang soalan atau tajuk isu semasa 2017 yang berkemungkinan di tanya dalam temu duga kerajaan.


7 ISU SEMASA 2017 UNTUK SOALAN TEMUDUGA KERAJAAN !
Isu semasa untuk soalan temuduga


Aku dulu pernah kena tanya, aku goreng habis . hahaha hangus terus.

7 ISU SEMASA 2017 UNTUK SOALAN TEMUDUGA KERAJAAN ! 


1 . Tranformasi Nasional (TN 50 )
2.  Bajet .
3.  Plan transformasi Untuk Melayu, cina dan India * aku tak ingat lak tajuk program ni apa.
4.  Pertabalan yang di pertuan agong.
5.  BR1M
6.  PR1MA
7.  SL1M

Study elok-elok topik-topik yang aku senaraikan ni, Dia tak tanya semua, dia pilih satu atau dua soalan dari tajuk-tajuk besar ni . aku minta maaf sebab tak kongsikan secara detail sebabnya benda ni terlalu banyak kalau aku share dalam entri ni. korang pulak yang tak larat study.

Selalunya soalan yang di tanya akan berkait dengan pendapat korang. Sebagai contoh, apa pendapat anda mengenai bajet 2017 . yang kedua mungkin mengenai Transformasi Nasional ? Kerajaan letak dasar baru sebagai ganti kepada wawasan 2020 . apa pendapat anda mengenai TN 50 ni. bagus atau tidak.

Ini antara contoh yang mampu aku brainstorm dengan korang hari ni. lebih kurang macam tu jer soalan dia . korang kena yakin ketika jawab soalan tu. kalau tak tau, cakap ja tak tau secara elok. jangan kurang ajar, nanti penemu duga tak suka.

aku ada satu bantuan mengenai temuduga ni. ada Ebook Rahsia temuduga kerajaan. Ebook ini akan memudahkan kita bila nak berhadapan dengan penemuduga kita nanti. Aku tau korang cuak dan nervous. lepas tu blank tak boleh fikir apa kan.

Jadi Ebook ini sesuai untuk korang. Salah satu sebab utama aku kongsikan Ebook rahsia temuduga kerajaan ini adalah kerana ia di tulis sendiri oleh orang yang terlibat secara langsung dengan proses temu duga. rugi kalau tak grab " soalan bocor " ni sebelum korang masuk bilik temuduga.

Dapatkan di sini - Ebook Rahsia Temuduga Kerajaan .

Setiap dari kita ni ada kelebihan dan kepandaian tersendiri. tapi sayang ramai yang tak mau guna.

Orang dah bagi soalan bocor pun orang tak nak. pelik kan. pastikan korang dapatkan soalan bocor ni tau. barulah boleh berjaya dalam temuduga kan . jangan ikut orang lain yang abaikan panduan ni. Study isu semasa 2017 sebaik  mungkin juga tau .

Penutup.

Aku harap 7 ISU SEMASA 2017 UNTUK SOALAN TEMUDUGA KERAJAAN  ini membantu korang berjaya dalam temuduga kerajaan. Aku dah pernah kena dulu. memang susah nak jawab soalan ni. mau tak mau, memang kena jawab juga kan. Semoga berjaya.

Sekian .

Click to comment