-->

Type something and hit enter

By On
BANYAK JAWATAN KOSONG YANG DITAWARKAN !

Banyak Jawatan Kosong Yang Ditawarkan Dan Ramai Juga Yang Memohon!

Berdasarkan statistik yang dikeluarkan pada tahun 2014 oleh Setiausaha Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA); Datuk Ramli Juhari, hampir 2.5 juta permohonan kerja telah diterima untuk menyertai perkhidmatan awam.
Permohonan ini untuk mengisi jangkaan 80,000 kekosongan jawatan dalam sektor awam yang jelas menunjukkan persaingan yang sangat kompetitif di kalangan pemohon untuk memilih berkhidmat dalam perkhidmatan awam.
“Arrggh!Jud, cukup lah! Saya dah tak sanggup dengar mengenai kelebihan dan peluang pekerjaan yang disediakan dalam perkhidmatan awam”, kata anda dalam hati.
Memang saya amat faham akan perasaan anda itu.
Usah risau, sebenarnya anda memang layak terpilih dalam temu duga kerja kerajaan!
Tapi sebelum saya dedahkan kepada anda jalan penyelesaiannya, izinkan saya untuk perkenalkan diri saya terlebih dahulu…


Click to comment